Máme pro Vás řešení

S čím můžeme pomoci?

Málo zákazníků?

Potřebujete zvýšit počet poptávek či objednávek na svém webu či eshopu? Pak je důležité zaměřit se na následující faktory:

Vyhodnotíme >

  • Konverzní poměr: průchodnost eshopem, počet dokončených objednávek, rychlost načítání stránek.
  • Produktové kampaně: Google nákupy po propojení s GMC, Sklik po propojení s účtem Zbozi.cz ad…

Přivést zákazníky

Zákazníci se Vám nevrací?

Máte třeba i celkem dost objednávek, ale všechny vesměs pouze od nových zákazníků? My stavíme na komunikaci.

Zákazníky přivedeme>

  • E-mailingem: nástroje pro aktivní získávání kontaktů, efektivní komunikace (četnost rozesílky, obsah newsleteru, osloveni…) .
  • Remarketingem: kampaně na opuštěný košík, neodeslaný formulář, návštěva produktu bez nákup, novinky z eshopu aj.

Přivést je zpět

Máte nízkou návštěvnost?

Hledáte kompromis mezi kvantitou a kvalitou? Tzn. potřebujete vysokou návštěvnost např. pro jednorázovou akci?

Určíme si >

  • Cílovou skupinu: kdo by měl být ideální návštěvník Vašeho webu – pohlaví, věk, zájmy, rodinný stav, vzdělání…
  • Oslovení: jak uživatele internetu nalákat? Proč by měli přijít na Váš web? V čem jste lepší či zajímavější než ostatní?

Zvýšit návštěvnost

Byla kampaň úspěšná?

Máre reklamu na internetu, za kterou platíte, a určitě Vás zajímá, jaký byl/je její přínos pro Vaši firmu.

Vyhodnotíme >

  • Druh: propagujete firmu pomocí bannerů, nakoupili jste e-mailovou databázi, platíte optimalizaci stránek, …?
  • Očekávání: cílem kampaně bylo získat návštěvnost, otestovat průchodnost stránek, zvýšit počet objednávek?

Vyhodnotit kampaň

Posílení značky?

Chcete o sobě dát vědět jak zákazníkům, tak své konkurenci? Získejte si tu správnou pozornost a vybudujte si brand.

  • Názvy konkurentů: vybereme firmy, které jsou na internetu vyhledávány, a nabídneme uživatelům Vás.
  • Obsahová síť: oslovíme uživatele, kteří se nacházejí na vhodných webech, se správnými zájmy apod.

Posílit značku

Objednávky vychází draze?

Poptávky a objednávky, které získáte, mají na své pořízení vysoké náklady? Důvodů může být mnoho. Co s tím…

  • Kontrola: odkud zákazníci přichází, jaké jsou na jednoho náklady, za kolik v průměru objedná, jak často,…
  • Revize zdrojů: které kampaně přináší objednávky, v jakých hodnotách, ve kterých dnech či časech apod.

Vyhodnotit kampaně

Malá databáze e-mailů?

E-mailing již třeba děláte, ale chcete zvětšit počet e-mailů své databáze kontaktů? Pak můžeme postupovat takto…

  • Aktivita na webu: oslovení s žádostí o e-mail, uzamčený obsah za kontakt, založení VIP sekce pouze pro členy.
  • Soutěže: pořádání speciálních akcí např. přes sociální sítě, nebo i na externích webech.

Získat e-maily

Chcete být na Youtube?

Víme, že video je budoucnost. A pokud si to také uvědomujete, pak víte, že by bylo dobré začít dříve, než-li později.

  • Cíl: co chceme videem sdělit a komu, co od diváků po shlédnutí očekáváme, jak dlouho kampaň poběží?
  • Spot: jak bude video dlouhé, co na něm bude, kdo ho natočí, jaká bude cena, v jakém bude rozměru…

Být na youtube

Nízké hodnoty objednávek?

Máte tržby, ale průměrná hodnota objednávek není dle Vašich představ? Pak ji pojďme navýšit.

  • Související produkty: umístění nabídky na webu, obsah sortimentu, zvolená forma propagace.
  • Motivace k nákupu: nabídka a propagace dopravy zdarma, při nákupu 2ks je třetí zdarma a další.

Zvýšit hodnotu

Neprodává se to, co chcete?

Obrat je, ale například na zboží, kde máte nízkou marži, nebo služby, které byste raději nabízeli na pozadí portfolia? Chápeme!

  • Rozdělení: vytvoření seznamu produktů/služeb podle marže, cenových hladin, velikosti konkurence…
  • Plánování: určení strategie propagace pro dané skupiny, zvolení vstupních stránek na webu, určení rozpočtu ad.

Změnit prodeje

Málo obsahu?

Obsah tvoří web, ať už jsou to texty, obrázky, videa, různé soubory, formuláře apod. Většinou je problém s texty…

  • Analýza: která témata budou Vaše zákazníky zajímat, co již nyní uživatelé internetu vyhledávají …?
  • Strategie: kdo bude obsah vytvářet a zkontroluje jeho správnost, kdy kde a jakou formou se texty uveřejní?

Naplánovat obsah

Jak komunikovat?

Přemýšlíte o tom, jak vhodně oslovit své zákazníky? Jestli použít Facebook, začít sbírat e-maily, nebo zkusit affiliate?

  • Vaše firma: pobavme se o tom, co a pro koho nabízíte, proč nakupovat u Vás, jaká je životnost produktu, …
  • Plán: plánovaný rozpočet, očekávané výsledky, návrh strategie komunikace, doporučené nástroje ad.

Projednat strategii

Potřebujete řešit více situací?

Hledáte oporu v referencích?