Volejte 777 917 360, nebo pište na info@nomeza.cz

Naše služby jako řešení

S čím se na nás nejčastěji obracíte?

Málo zákazníků?

Potřebujete zvýšit počet poptávek či objednávek na svém webu či eshopu? Pak je důležité zaměřit se na následující faktory:

  • Konverzní poměr: průchodnost eshopem, počet dokončených objednávek, rychlost načítání stránek.
  • Produktové kampaně: Google nákupy po propojení s GMC, Sklik po propojení s účtem Zbozi.cz ad…

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Zákazníci se Vám nevrací?

Máte třeba i celkem dost objednávek, ale všechny vesměs pouze od nových zákazníků? My stavíme na komunikaci.

  • E-mailing: aktivní získávání kontaktů, efektivní komunikace (četnost rozesílky, obsah newsleteru, osloveni…) .
  • Remarketing: opuštěný košík, neodeslaný formulář, návštěva produktu bez nákup, novinky z eshopu aj.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Posílení značky?

Chcete o sobě dát vědět jak zákazníkům, tak své konkurenci? Získejte si tu správnou pozornost a vybudujte si brand.

  • Názvy konkurentů: vybereme firmy, které jsou na internetu vyhledávány, a nabídneme uživatelům Vás.
  • Obsahová síť: oslovíme uživatele, kteří se nacházejí na vhodných webech, se správnými zájmy apod.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Objednávky vychází draze?

Poptávky a objednávky, které získáte, mají na své pořízení vysoké náklady? Důvodů může být mnoho. Co s tím…

  • Kontrola: odkud zákazníci přichází, jaké jsou na jednoho náklady, za kolik v průměru objedná, jak často,…
  • Revize zdrojů: které kampaně přináší objednávky, v jakých hodnotách, ve kterých dnech či časech apod.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Nízké hodnoty objednávek?

Máte tržby, ale průměrná hodnota objednávek není dle Vašich představ? Pak ji pojďme navýšit.

  • Související produkty: umístění nabídky na webu, obsah sortimentu, zvolená forma propagace.
  • Motivace k nákupu: nabídka a propagace dopravy zdarma, při nákupu 2ks je třetí zdarma a další.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Neprodává se to, co chcete?

Obrat je, ale například na zboží, kde máte nízkou marži, nebo služby, které byste raději nabízeli na pozadí portfolia? Chápeme!

  • Rozdělení: vytvoření seznamu produktů/služeb podle marže, cenových hladin, velikosti konkurence…
  • Plánování: určení strategie propagace pro dané skupiny, zvolení vstupních stránek na webu, určení rozpočtu ad.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Kromě toho společně řešíme i následující:

Nízká návštěvnost?

Hledáte kompromis mezi kvantitou a kvalitou? Tzn. potřebujete vysokou návštěvnost např. pro jednorázovou akci?

  • Cílová skupina: kdo by měl být ideální návštěvník Vašeho webu – pohlaví, věk, zájmy, rodinný stav, vzdělání…
  • Oslovení: jak uživatele internetu nalákat? Proč by měli přijít na Váš web? V čem jste lepší či zajímavější než ostatní?

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Byla kampaň úspěšná?

Máre reklamu na internetu, za kterou platíte, a určitě Vás zajímá, jaký byl/je její přínos pro Vaši firmu.

  • Druh: propagujete firmu pomocí bannerů, nakoupili jste e-mailovou databázi, platíte optimalizaci stránek, …?
  • Očekávání: cílem kampaně bylo získat návštěvnost, otestovat průchodnost stránek, zvýšit počet objednávek?

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Malá databáze e-mailů?

E-mailing již třeba děláte, ale chcete zvětšit počet e-mailů své databáze kontaktů? Pak můžeme postupovat takto…

  • Aktivita na webu: oslovení s žádostí o e-mail, uzamčený obsah za kontakt, založení VIP sekce pouze pro členy.
  • Soutěže: pořádání speciálních akcí např. přes sociální sítě, nebo i na externích webech.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Chcete být na Youtube?

Víme, že video je budoucnost. A pokud si to také uvědomujete, pak víte, že by bylo dobré začít dříve, než-li později.

  • Cíl: co chceme videem sdělit a komu, co od diváků po shlédnutí očekáváme, jak dlouho kampaň poběží?
  • Spot: jak bude video dlouhé, co na něm bude, kdo ho natočí, jaká bude cena, v jakém bude rozměru…

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Málo obsahu?

Obsah tvoří web, ať už jsou to texty, obrázky, videa, různé soubory, formuláře apod. Většinou je problém s texty…

  • Analýza: která témata budou Vaše zákazníky zajímat, co již nyní uživatelé internetu vyhledávají …?
  • Strategie: kdo bude obsah vytvářet a zkontroluje jeho správnost, kdy kde a jakou formou se texty uveřejní?

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Jak komunikovat?

Přemýšlíte o tom, jak vhodně oslovit své zákazníky? Jestli použít Facebook, začít sbírat e-maily, nebo zkusit affiliate?

  • Vaše firma: pobavme se o tom, co a pro koho nabízíte, proč nakupovat u Vás, jaká je životnost produktu, …
  • Plán: plánovaný rozpočet, očekávané výsledky, návrh strategie komunikace, doporučené nástroje ad.

Cena: 800,-Kč/hod (neplátce DPH)
* Výsledná cena se počítá individuálně.

Více

Řešíte toho víc?

Co o službách řekli jiní?

Hlavní přínos Lukáše je operativní řešení problémů, představení aktuálních trendů a možností a způsob aplikování pro naši společnost. Komplexní pohled na on-line marketingové aktivity. Dokázal nám pomoci v plánování optimálních kampaní, implementování inovací do našeho systému, průběžná a stabilní kontrola dohodnutých aktivit v rámci spolupráce, pomoc při plánování realizace nových webových stránek.- Helena Mertová, Marketing manager - oxalis.cz
Lukáš se pro mě za krátkou dobu stal prvním člověkem, ke komu jsem vysílala své nápady, koho jsem se zeptala na názor, s kým jsem diskutovala i strategické postupy.- Renata Červenková, majitelka firmy - malvik.cz